განვიხილეთ ჩვენს მიერ დამზადებული ბუკლეტები;
ვისაუბრეთ სასწავლო პროექტის დაგეგმვაზე.;
გამოვიკვლიეთ სტანდარტით განსაზღვრული შედეგები,რომელზეც გვსურს გავიდეთ;
დავისახეთ სასწავლო მიზნები;
გამოვყავით მნიშვნელოვანი ცნებები;
დამატებითი რესურსებიდან გამოვიყენეთ 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევების სიტყვები,აგრეთვე განახლებული ბლუმის ტაქსონომია;
გამოვკვეთეთ მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები;
ვისწავლეთ ბლოგზე გაჯეტების დამატება და ჩვენს ბლოგზე ავტვირთეთ სურათები შევადგინეთ პროექტის გეგმა;დავწერეთ თემის ზოგადი,თემატური და შინაარსობრიბი კითხვები
ზოგადი კითხვა
|
რა კავშირები
არსებობს სამყაროში?
|
თემატური კითხვები
|
რაში ვიყენებთ
მათემატიკას? რა დამოკიდებულებაა მათემატიკასა და ისტორიულ-გეოგრაფიულ მონაცემებს შორის?
|
შინაარსობრივი
|
რა სახის მონაცემების შეგროვება შეიძლება?
მონაცემების რა სახის დამუშავებაა ხელსაყრელი? რა სახის მათემატიკური მოქმედებების გამოყენება შეიძლება? |
No comments:
Post a Comment