Saturday, October 26, 2013

მესამე დღე

განვიხილეთ ჩვენს მიერ დამზადებული ბუკლეტები; 
ვისაუბრეთ სასწავლო პროექტის დაგეგმვაზე.;
გამოვიკვლიეთ სტანდარტით განსაზღვრული შედეგები,რომელზეც გვსურს გავიდეთ;
 დავისახეთ სასწავლო მიზნები;
 გამოვყავით მნიშვნელოვანი ცნებები;
 დამატებითი რესურსებიდან გამოვიყენეთ 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევების სიტყვები,აგრეთვე განახლებული ბლუმის ტაქსონომია;
 გამოვკვეთეთ მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები;
 ვისწავლეთ ბლოგზე გაჯეტების დამატება და ჩვენს ბლოგზე ავტვირთეთ სურათები შევადგინეთ   პროექტის გეგმა;
დავწერეთ თემის ზოგადი,თემატური და შინაარსობრიბი კითხვები
ზოგადი კითხვა
რა კავშირები არსებობს სამყაროში?
თემატური კითხვები
რაში ვიყენებთ მათემატიკას?  რა დამოკიდებულებაა მათემატიკასა და ისტორიულ-გეოგრაფიულ მონაცემებს  შორის?
შინაარსობრივი
რა სახის მონაცემების შეგროვება შეიძლება?
მონაცემების რა სახის დამუშავებაა ხელსაყრელი?
რა სახის მათემატიკური მოქმედებების გამოყენება შეიძლება?

No comments:

Post a Comment